نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس و مدرن مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

خانه داروغه مشهد

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تاریخی مشهد,بهترین مکان های دیدنی مشهد,معرفی مشهد,بازدید از مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد پاییز 94 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی ویژه میهمانان تور مشهد , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد , امام رضا سوم


 

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا تور مشهد لحظه آخری در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسای تور مشهد 94 از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

رستوران احسان مشهد

این رستوران در تور مشهد لحظه آخری یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است . 

رستوران احسان مشهد

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و لحظاتی را در این مکان سپری کنند .


 

رستوران متسو مشهد

این رستوران در تور مشهد 94 که بخش کافی شاپ هم دارد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در میحیطی دنج آرام برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 پیاده سازی شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد .

رستوران متسو مشهد

کیفیت خوراک های این رستوران خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید برای صرف غذا به این رستوران سری بزنید .


 

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران در تور مشهد پاییز 94 انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد 94 می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید از طراحی خاصی برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد پاییز 94 را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری  می توانند از این بازار دیدن نمایند. این مرکز دارای 1210 واحد تجاری می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .


 

مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزیویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .


 

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در تور مشهد پاییز 94 در خیابان کوهسنگی واقع شده است . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو ویژه تور مشهد لحظه آخری می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

تور مشهد هتل سینور

هتل سینور مشهد از هتل های 4 ستاره جدید این شهر مقدس است که سال 1393 افتتاح شد و متشکل از 300 واحد در 22 طبقه می باشد. این هتل در فاصله 1000 متری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و با فرودگاه , بازار رضا , مراکز دیدنی مشهد و... فاصله کمی دارد.

تور مشهد هتل سینور

از دیگر امکانات این هتل می توان آرایشگاه زنانه , استخر , سونا , جکوزی , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل , سرویس بهداشتی ایرانی در راهروها ,سالن بدنسازی ,  سالن ماساژ , کافی شاپ 24 ساعته , چندین رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , رستوران در فضای باز و... اشاره کرد. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوشی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل سینور



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آبان مشهد

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

تور مشهد هتل آبان



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مدینه الرضا مشهد

 

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.  این هتل برای آسایش مسافرین تور لحظه آخری مشهد به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد، بازار حکیم است که با توجه به تنوع و گوناگونی اجناس عرضه شده در آن همواره مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. این بازار در سال 1365 تاسیس شد و شامل 4 طبقه و 120 واحد تجاری است که در آن پوشاک، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، نقره‌جات، کریستال، لوازم روزمره زندگی، کیف و کفش و... به فروش می‌رسد. این مکان به بازار روس‌ها معروف است، زیرا اجناس مختلف تولید شده در کشورهای آسیای میانه نیز در فروشگاه‌های آن عرضه می‌شود. بازار حکیم در خیابان امام خمینی(ره) شمالی مقابل آموزش و پرورش واقع شده است.در تور مشهد 94 با خرید از این بازار تمام مایحتاج خود را می توانید تامین کنید.

 

بازار حکیم مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور لحظه آخری مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

اگر با تور مشهد مهر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . آرامگاه پیر پالاندوز مشهد در ضلع شمال شرقی حرم مطهر و ابتدای خیابان نواب صفوی قرار دارد که بازدید برای یکبار هم شده بد نیست. بنیان اولیه این بقاع در زمان شاه محمد خدا بنده (پدر شاه عباس صفوی) به سعی و تلاش قنبر علی بن خواجه حسین در سال 985ق پایه ریزی شده است. مقبره منسوب به مدفن شیخ محمد مقتدی کارندهی (کاردهی) از عرفای شیعه مذهب ذهبیه، مشهور به «پیر پالاندوز» می‌باشد که در قریه کاردهمشهد به دنیا آمد و در شهر مشهد خانقاهی برپا ساخت.

وی اگرچه از شیوخ سلسله ذهبیه بوده، اما برای امرار معاش پالان‌دوزی می‌کرده است. بقعه پیر پالاندوز در سال‌های اخیر بازسازی شده و مشتمل بر درگاه ورودی، رواق‌ها و فضاهای طرفین، صحن و فضای اصلی مقبره است. نمای دیوارهای بیرونی با طاق‌نماها، قاب، لچکی و کاشی‌کاری زیبا آراسته گردیده و درون آن با نقش‌های باشکوه هندسی و معماری بسیار زیبای ایرانی اسلامی تزیین و ترنج مزین شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد 94 از این خانه زیبا دیدن کنید. خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه زیبا لذت خواهید برد . خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل ها دارد .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد, مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد, پاساژهای مشهد,بازارهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 بنای هارونیه مشهد

این بنا در ۲۵ کیلومترى شمال غربى مشهد در حاشیه غربى جاده مشهد – طوس واقع شده است . بقعه هارونیه‏ بنایى مکعب شکل و آجرى است که در قلب دشت طوس قرار گرفته . این بنا از نظر عظمت و قدرت ایستایى داراى معمارى خاص است و چون تنها اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است ، اهمیت آن را بیشتر می سازد . این بنای تاریخی در حدود 600 متری از آرامگاه فردوسی قرار گرفته و در کنار این بنا سنگ سیاهی به عنوان یادبود امام محمد غزالی از عارفان قرن پنجم و ششم هجری نیز به چشم می خورد .

بنای هارونیه مشهد

 

بنای هارونیه مشهد

فضای این بنا به ارتفاع 25 متر و وسعت 12 در 12 متر می باشد . در انتهای بنا سه حجره و اتاقک قرار گرفته است . تحقیقات نشان داده است که این بنا مربوط به قرن های هفتم یا هشتم هجری بوده که در دهه اخیر نیز بازسازی شده است . مسافران تور مشهد 94 از این مکان دیدن می کنند .

بنای هارونیه مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بنای هارونیه مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 طرقبه مشهد

طرقبه یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است .


طرقبه مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: طرقبه مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , اماکن تفریحی مشهد , مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

شاندیز مشهد 

شاندیز یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد 94 شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است .

شاندیز مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شاندیز مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , اماکن تفریحی مشهد , مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد برای پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. هتل اترک مجموعا 45 واحد دو خوابه، 100 اتاق دو و سه تخته و 25 سوئيت دارد. در فاصله کمتر از 800 متری این هتل حرم مطهر رضوی قرار دارد که تردد زایران تور مشهد را آسان میسازد .

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، فروشگاه، نمازخانه، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر رستوران هتل اترک مشهد


هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد برای اقامت میهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مجموعا 289 اتاق دارد. این هتل به اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از هتل قرار دارد. همچنین در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است که تردد زائران تور مشهد را تسهیل میکند . یک دستگاه خودپرداز در لابی این هتل وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس حرم، سونا، اتاق جلسه، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، باشگاه بدنسازی، استخر، فروشگاه، آسانسور، اینترنت در لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، پارک کودکان، اینترنت در واحد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر اتاق هتل الغدیر مشهد


هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد در مجاورت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الأئمه برای اقامت میهمانان تور مشهد  واقع شده است. این هتل جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. حدود 5 دقيقه از این هتل با حرم مطهر رضوي فاصله است. این هتل 9 طبقه می باشد و مجموعا 176 اتاق دارد. سالن کنفرانس هتل در طبقه نهم قرار دارد. یکی از ویژه گی های هتل برای مسافران تور مشهد این است که بدون نیاز به وسایل نقلیه می توان به حرم تردد کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوارن، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق جلسه، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت، آرایشگاه، فروشگاه، سالن ورزشی، اینترنت در لابی، اینترنت در واحد، پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، باشگاه بیلیارد، خودپرداز، ماهواره و... می باشد.

 

 

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر رستوران هتل الماس مشهد

تصویر هتل الماس مشهد

تصویر لابی هتل الماس مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد برای اقامت میهمانان تور مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد


 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در یکی از شاه راه های اصلی مشهد و در حاشیه بزرگراه کلانتری قرار دارد و جزء هتل های  5 ستاره مشهد برای اقامت مسافران تور مشهد  می باشد. این هتل مجموعا از 162 اتاق تشکیل شده است. مساحت این هتل 33000 مترمربع می باشد. یکی از ویژگی های این هتل 20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های آن استفاده از مجموعه آبی به صورت رایگان برای میهمانان تور مشهد است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، اتاق جلسه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر لابی هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر سالن کنفرانس هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره برای اقامت میهمانان  تور مشهد می باشد. مساحت این هتل 3686 متر مربع است. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. همچنین حرم مطهر رضوی در نزدیکی این هتل و در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل کوثر ناببرای پذیرایی از میهمانان  تور مشهد  مجموعا 51 اتاق دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت در واحد، آسانسور، لابی، روم سرویس، ماهواره، لاندری، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد در خیابان پاسداران مشهد واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره مشهد برای اقامت مسافران تور مشهد می باشد. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است. یکی از امکانات این هتل برای میهمانان تور مشهد  سرویس رایگان رفت و برگشت می باشد. همچنین حرم مطهر رضوی با این هتل 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اعلام حریق، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی، لابی، آسانسور، روم سرویس، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل زیتون مشهد

تصویر اتاق هتل زیتون مشهد

تصویر هتل زیتون مشهد

تصویر اتاق هتل زیتون مشهد

تصویر هتل زیتون مشهد

تصویر اتاق هتل زیتون مشهد

 


هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد در حدود صد متری از حرم مطهر رضوی بنا شده و جزء هتل های 3 ستاره  مشهد برای اقامت مسافران تور مشهد می باشد. بازار سنتی امام رضا در نزدیکی این هتل واقع شده است. همچنین مراکز اصلی خرید و بازارها و مراکز دیدنی شهر هم در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل کیان برای اسکان مسافران تور مشهد مجموعا 112 اتاق و سوییت دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم گرمایش، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لابي، كافي شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، فروشگاه، فولبرد، باشگاه بدنسازی، مجهز به سیستم تهویه، صندوق امانات، آسانسور و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کیان مشهد

تصویر هتل کیان مشهد

تصویر هتل کیان مشهد

تصویر رستوران هتل کیان مشهد

تصویر هتل کیان مشهد

تصویر اتاق هتل کیان مشهد


هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره مشهد برای اقامت مسافران تور مشهد  می باشد. این هتل در سال 1388 ساخته شده و نوساز است.  هتل عرش مجموعا 60 اتاق دارد. این هتل 16 نوبت سرویس دهی در روز برای زائران و مسافران تور مشهد  دارد. سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از امکاناتی است که هتل در اختیار میهمانان خود قرار داده است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، لابی، اینترنت در واحد، اینترنت در لابی، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، چایخانه، آسانسور و... می باشد.

 

 

تصویر هتل عرش مشهد

تصویر هتل عرش مشهد

تصویر هتل عرش مشهد

تصویر رستوران هتل عرش مشهد

تصویر هتل عرش مشهد

تصویر اتاق هتل عرش مشهد

تصویر هتل عرش مشهد

تصویر اتاق هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. 

منبع: تور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بقایای شهر کهن نیشابور مشهد,دیدنی های مشهد,مراکز تفریحی مشهد,گردشگری در مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

روستای کنگ مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید روستای کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی تور مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای کنگ مشهد,دیدنی های مشهد,مراکز تفریحی مشهد,گردشگری در مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جواهری مشهد  

هتل جواهری مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیکاست و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : تور مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهری مشهد ,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهد با دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

منبع : تور مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران تور مشهد است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا مشهد در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

بازار رضا مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار رضا مشهد,مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد,بازار های ارزان مشهد,مراکز خرید خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و تور مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی  تور مشهد کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

منبع : تور مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهددیدنی های مشهد,مراکز تفریحی مشهد,گردشگری در مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد تور مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

منبع : تور مشهد

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار گوهر شاد مشهد,مراکز خرید مشهد,بازار های مشهد,بازار های ارزان مشهد,مراکز خرید خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران تور مشهد می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در یکی از شاه راه های اصلی مشهد و در حاشیه بزرگراه کلانتری  برای اقامت مسافران تور مشهد قرار دارد و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. این هتل مجموعا از 162 اتاق تشکیل شده است. مساحت این هتل 33000 مترمربع می باشد. یکی از ویژگی های این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های آن استفاده از مجموعه آبی به صورت رایگان است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، اتاق جلسه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر لابی هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر سالن کنفرانس هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش برای اقامت مسافران تور مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره می باشد. مساحت این هتل 3686 متر مربع است. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است.در ارتباط با رفت و آمد مسافران تور مشهد میتوان گفت همچنین حرم مطهر رضوی در نزدیکی این هتل و در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل کوثر ناب مجموعا 51 اتاق دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت در واحد، آسانسور، لابی، روم سرویس، ماهواره، لاندری، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد از دیدنی های تاریخی و قدیمی زیبا و چشم نواز با کاشی فیروزه ای رنگ زیبا و با هشت ضلع و چهار ایوان سنتی می باشد. گنبد سبز مشهد تاریخی آرامگاه شیخ محمد مومن عارف می باشد. گنبد سبز مشهد مربوط به دوره صفویان می باشد که در آن دوره در قبرستان میر هوا بود که در زمانهای بعد با دیواری در اطراف آن ساخته شد. در این آرامگاه کتیبه ای که دارای نوشته های صلوات کبیره و حدیث از پیامبر اکرم (ص) هم به چشم می خورد مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این مکان تاریخی شهر مشهد مقدس می باشند.

آدرس گنبد سبز مشهد : مشهد مقدس , خیابان آخوند خراسانی

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: گنبد سبز مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد در 75 km شهر مقدس مشهد و قسمت جنوبی روستای مغان واقع شده است . این غار دارای دو دهنه است که یکی از درها به سمت شمال و درب دیگری به سمت شرق و در ارتفاع 2910 متری از سطح دریا قرار گرفته است .غار مغان مشهد دارای 5 تالار می باشد.سطح غار مرمرین می باشد و متعلق به صد میلیون سال پیش است و در این غار سنگهای آرگونیت و کربنات کلسیم دیده می شود و سقف غار دارای ستون های آهکی است که از سقف آویزان می باشد و جذابیت ویژه ای برای غار بوجود آورده است و مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان این غار زیبا می باشند . در راه غار چمشه های مختلف و متعددی وجود دارد . غار مسیرهایی که دارای دهلیز می باشند پیچ و خم زیادی دارد و پرتگاه های مختلفی وجود دارد که ورود به آن نیاز به راهنما و تجهیزات ویژه است .

مطالب مرتبط :

تور مشهد 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده است و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای مج مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده كارده به كلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حكیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است. این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای پاژ مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد